2014

Rambla de l’Art-Cambrils és una sala de cinema i un espai multidisciplinari destinat principalment a l’exhibició de pel·lícules, representacions teatrals, actuacions musicals, debats i altres formats, principalment en llengua catalana. Cal posar èmfasi en el fet que és la primera sala que projecta gairebé totes les pel·lícules nominades als Premis Gaudí, la majoria de les quals encara no s’han estrenat a cap cinema de la província, i l’única que regularment intenta programar tots els títols que estiguin disponibles en català. A més, el material promocional de la sala (cartelleres, cartells, fulls de mà, díptics i tríptics) s’anuncia exclusivament en català.

Rambla de l’Art-Cambrils té signat un conveni amb el Centre de Normalització Lingüística i és establiment col·laborador del programa Voluntariat per la llengua.

PIMEC va reconèixer l’any 2014 Rambla de l’Art-Cambrils per ser una companyia amb la voluntat de promocionar el cinema català, així com el seu compromís amb l’idioma i vehicle de difusió de la cultura catalana.