Segon comunicat en relació a l’aturada del 3 d’octubre de 2017

02 octubre 2017
La patronal entén que les aturades no haurien de superar 1 hora de la jornada laboral

Davant les aturades previstes per demà, 3 d’octubre, PIMEC manifesta:

-        En cap cas es tracta d’una convocatòria de vaga ni per part de PIMEC ni per part dels sindicats majoritaris i, per tant, les aturades puntuals han de venir marcades per l’entesa entre l’empresa i els/les treballadors/es que, la patronal entén que no haurien de superar 1 hora de la jornada laboral.

-        La patronal recorda que aquestes aturades no responen a un conflicte entre empresa i treballadors.

En aquests moments, la ‘Taula per la democràcia’ acaba de determinar les accions que es duran a terme durant dia de demà. Entre d'altres, es convoquen concentracions a les 18 hores a cada capital de comarca.

INFORMATIU: Convocatòria de vaga general 3 d’octubre per part de sindicats minoritaris:

Davant d’aqueta convocatòria per part de sindicats minoritaris (CGT, IAC, Intersindical CSC i COS), recordem que no guarda relació amb les aturades abans descrites. Per aquelles empreses que es vegi afectades per la mateixa us fem arribar el serveis mínims, així com un resum de les convocatòries.

Documents descarregables: