Comunicat en relació a l’aturada del 3 d’octubre de 2017

02 octubre 2017

Davant les informacions que han publicat els mitjans de comunicació sobre la vaga general convocada per demà, 3 d’octubre, PIMEC vol aclarir el següent:

-        La ‘Taula per la democràcia’, formada per més de 40 entitats ha acordat una “aturada de país”, en cap cas una vaga general. Les entitats han decidit una aturada com a mostra de rebuig i condemna davant la violència exercida per part de les forces de seguretat de l’estat per intentar impedir el referèndum de l’1’octubre. Avui, 2 d’octubre, s'està celebrarànt una reunió per consensuar les accions a portar a terme i la durada de la mateixa.

-        Els sindicats minoritaris (CGT, COS i IAC) han anunciat la convocatòria d’una vaga general del 2 al 13 d’octubre. PIMEC no secundarà aquesta vaga general.

-        PIMEC emetrà un comunicat a primera hora de la tarda explicant quin és el seu posicionament davant d’aquesta situació.

PIMEC està a la disposició dels seus associats, davant de qualsevol consulta o aclariment sobre aquest tema a través del telèfon 93 496 45 00 o referendum@pimec.org, o mitjançant del web www.pimec.org